Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

postheadericon Γιατί είμαι υποψήφια Δ.Σ.με την ΟΙΚΟΠΟΛΙΣ

                     Γιατί  είμαι υποψήφια Δ.Σ.με την ΟΙΚΟΠΟΛΙΣ

1.Γιατί βαρέθηκα να είμαι “στο ίδιο έργο θεατής.”

2.Γιατί είκοσι χρόνια βλέπω τα ίδια πρόσωπα να αλλάζουν “παρατάξεις,” σε ένα σύστημα που είναι συνυπεύθυνο γιά όσα συμβαίνουν και δεν αλλάζουν.

3.Γιατί βαρέθηκα να ακούω τα ίδια “ξύλινα” δίχως νόημα λόγια,τα ίδια κακά Ελληνικά,με κάποιες “μοντέρνες” λέξεις που το νόημά τους έχει αλλοιωθεί.

4.Γιατί είμαι και εγώ οργισμένη γιά όσα συνέβησαν “γιά μένα χωρίς εμένα.”

5.Γιατι δεν επιδιώκω ανάλυψη έργων,διορισμούς,χρηματοδοτήσεις,πολιτική καριέρα.

6.Γιατί η διαφάνεια,η τιμιότητα,η συλλογικότητα,δεν είναι αιτούμενα,είναι προυπόθεση.

7.Γιατί η πράσινη ανάπτυξη,η πράσινη ενέργεια,είναι το μέλλον.

8.Γιατί επιλέγω,δεν ανοίκω σε κόμμα ή παράταξη,ούτε καν σε ποδοσφαιρική ομάδα.

9.Γιατί έχω μόνο τη φωνή μου και την πέννα μου,αλλά είναι η δικιά μου φωνή.

10.Γιατί απαιτώ σεβασμό και να έχω λόγο ως πολίτης και όχι  ως απόγονος πολιτευτών.

                                             
                                                                           Γεωργία Αναστασοπούλου-Σωτηροπούλου
                                                                                       Χημικός-Διδάκτωρ Βιοχημείας                                    

0 σχόλια:

Blog Archive

About Me

Γιώργος Μερτίρης
Προβολή πλήρους προφίλ

Αναγνώστες

Από το Blogger.